What with me?

08:37

Hi! Wiem, że dość długi czas mnie tu nie było. Wszystko było spowodowane moimi problemami zdrowotnymi, szkołą, brakiem czasu... Jeśli chodzi o moje zdrowie, to już wszystko wraca do normy. Niestety jeśli chodzi o szkołę jest coraz gorzej. Do końca roku szkolnego został nam niecały miesiąc,  a nie ma jednego dnia, w którym nie miałabym jakiś sprawdzianów czy kartkówek. Czemu nauczyciele nie dawali nam tych klasówek, gdy był na to czas tylko pchają na siłę 20 sprawdzianów w 2 tygodnie? Eh... Mimo tego, ostatnio dostaję dość dobre oceny, więc może nie jest aż tak źle. Jedyny przedmiot jaki muszę poprawić to fizyka *największe zło na świecie*.Zatem tzrymajcie kciuki!



Dzisiejszy post nie będzie zbyt obszerny, ponieważ chciałam Wam tylko wytłumaczyć moja nieobecność i dać Wam jakiś znak życia. Jutro wybieram sie na jakieś zdjęcia, więc spodziewajcie sie kolejnego postu! Może jakiś tematyczny? Lub DIY? Mam mnóstwo pomysłów na posty, które musze w końcu zrealizować. Postanowiłam, że od dziś będę dodawał przynajmniej jeden post na tydzień tak jak wcześniej planowałam i dam radę jakoś pogodzić bloga ze szkołą i nauką. Już założyłam specjalny kalendarzyk, w którym będę ustalała daty postów i zdjęć, więc szykujcie się!


Chciałabym Was również zaprosić na wszystkie strony, na których mnie znajdziecie.
Facebook
Ask
Instagram: xbevickyx
Snap: xxvicky_sakuxx


spodenki: choies (klikniecie? proszę ♥)

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Powodzenia w szkole! Ja też zbytnio nie przepadam za fizyką, ale u mnie jest w miarę luźno co do sprawdzianów. Teraz wystarczy wytrzymać do 26 czerwca! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spodenki! :)
    http://adrianna-h.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w takim razie! Mogłabym Ci w sumie przybić piąteczkę, bo mam dokładnie tak jak Ty, czyli mnóstwo nauki i zero czasu wolnego..
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też ostatnio praktycznie nie mam wolnego czasu, ale na szczęście już za 30 dni wakacje :)
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. o Jezusie, jakie piękne zdjęcia :o
    Kliknęłam oczywiście ;)
    U mnie nowy post : http://polakate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey, nice hairstyle. Love your shorts design.

    http://www.trendin.com/jackets-13

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚLiczne zdjecia! ^^
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdj ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujące zdjęcia :) A nauczyciele zawsze przypominają sobie o sprawdzianach w ostatniej chwili, skończyłam już liceum i mogę ci tylko powiedzieć, że z roku na rok wcale nie będzie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog! Chętnie będę tutaj zaglądać patrząc czy są jakieś nowości :)
    Zapraszam również do mnie Blondyneczka Calineczka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania. Dziękuję! ♥