not much to be happy

06:52



Hej! Trudno uwierzyć, że za nami już pierwsza połowa lipca. Nawet nie wiem kiedy to minęło. Każda godzina była dla mnie jak minuta, każdy tydzień jak 2 dni. Spędziłam prawie połowę wakacji na robieniu niczego. Przez pierwszy tydzień całymi dniami siedziałam w domu, oglądałam pewną serię i jadłam. Mimo, że nie był to dobrze spędzony czas to naprawdę wspominam go dobrze. Byłam szczęśliwa. Tak naprawdę zwykły czas spędzony ze samą sobą mnie uszczęśliwiał. Miałam momenty, gdy wariowałam z samotności ale po chwili śmiałam się sama z siebie. Po tym jakże " udanym" tygodniu poczułam, że nie chcę spędzić tak całych wakacji. Zaczęłam więc wychodzić na dwór, nocować u przyjaciółki, spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi. Dla mnie wakacje dopiero się zaczęły ale nie żałuje tego pierwszego tygodnia. Dzięki niemu lepiej poznałam siebie, swoje myśli i swój charakter. Wcześniej wydawało mi się, że skoro jestem sobą to wiem o sobie wszystko. Tak niestety (albo i stety) nie było. Tak naprawdę dopiero teraz jestem pewna kim jestem, co chcę robić i mówić. Wcześniej nie byłam tego pewna. Ale w końcu udało mi się siebie poznać na tyle, że czuję się szzęśliwa i pewna siebie. Teraz jak tak o tym myślę to nie potrzebuję dużo do tego aby czuć się szczęśliwa...







bluzka-choies (click)

Zapraszam na instagrama mojego kolegi/fotografa! CLICK

You Might Also Like

29 komentarze

  1. bardzo łądne zdjęcia !
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ten czas minął strasznie szybko, ja w sumie przez większość dni też nic szczególnego nie zrobiłam, więc muszę się w końcu ogarnąć :D
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, fajny post. Zgadzam się, że te dni bardzo szybko minęły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Owszem czas minął strasznie szybko ! Czasem zastanawiam się czemu wakacje są aż takie krótkie...

    Śliczne zdjęcia :)


    Zapraszam w wolnym czasie do siebie ;)

    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też początek wakacji poświeciłam na przebywanie z samą sobą :) Piękne zdjęcia!

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się, juz ponad połowa lipca! :(
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post i świetna stylizacja :)
    paulannn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny post!! Cudny blog <3
    zapraszam do mnie :)
    fuxcous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia ♥ Świetny post !
    http://klauduu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia
    poklikasz ? paperlifex33.blogspot.com/2015/07/wishlist_14.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Również wiele przemyślałam przez wakacje. Czasem dobrze jest tak pobyć samemu i choć wydaje to się nudne ale takie wcale nie jest xd Śliczne zdjęcia, masz piękne włosy <3
    Pozdrawiam i obserwuje :*
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia! Zazdroszczę włosów ;)

    http://totylkojednakreska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też pierwszy tydzień przesiedziałam w domu, odsypiałam rok szkolny i leniuchowałam! :D bardzo ładny blog,fajne zdjęcia :)
    980201.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. No właśnie ja też początek wakacji spędziłam przed serialem i miałam tego dosyć. Fajnie że siebie bardziej poznałaś :) piękne zdjęcia! :3 obserwuje i zapraszam
    adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia ;) Też leniuchowałam, ale ja to w sumie klasa maturalna to od maja mam wolne ;3
    zapraszam do mnie ;)
    http://feelthislifee.blogspot.com/
    Ja obserwuję a ty ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Początek wakacji spędziłam na spaniu do 14,oglądaniu jakiś meksykańskich telenoweli i czytaniu książek więc nic fajnego :D Muszę ruszyć tyłek i coś zrobić bo zrobiłam się mega leniwa.
    Bardzo dobry pomysł na post :) Świetnie napisany.
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia ;)
    Ja, podobnie jak ty nie robię nic specjalnego w wakacje. Ale już niedługo to się zmieni ;)
    Pozdrawiam!
    Kasia z http://rymowanemysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjęcia :) Fajne inspiracje
    http://wikchu.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne zdjęcia:)

    Pozdrawiam! lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. zdjęcia super, ale niektóre zbyt jasne się wydają
    NOWY POST - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Bycie w samotności, rzeczywiście czasem nam pomaga logicznie pomyśleć lub po prostu odpocząć :)
    Ja również spędziłam tydzień w samotności, lecz teraz muszę pobyć trochę z ludźmi :)
    co powiesz na wzajemną obserwację ? :)- jak coś ja już obserwuję :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja głównie siedzę w domu, ale coraz częściej chodzę nad rzekę ze znajomymi :)

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. jeśli masz ochotę poczytać coś o szczęści zapraszam na mojego posta http://flawlessbananaa.blogspot.com/2015/06/happiness.html :) może wzajemna obserwacja ? daj znać u mnie :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania. Dziękuję! ♥