współpraca z CHOIES

01:15

 Heii kochani! W tym tygodniu dostałam aż 8 wiadomości na temat mojej współpracy z firmą choies. Z racji tego, że nieco zmienili oni program dla blogerów, postanowiłam, że opiszę Wam jak to teraz wygląda z naszej perspektywy. Mam nadzieję, ze po przeczytaniu tego postu nie będziecie mieli już żadnych wątpliwości i będziecie wiedzieli an czym to polega!


Do kogo i co napisać?
Ja pisałam do Pani Michelle, osobie, która zajmuje się własnie blogerami. Jej e-mail to: michelle@choies.com. W treści wiadomości należy się przedstawić, napisać, że chcielibyście z nimi współpracować i oczywiście podać adres bloga. Następnie musicie podać liczbę obserwujących i statystykę bloga. Na samym końcu dobrze by było gdybyście dodali coś typu "mam nadzieję, ze pozytywnie rozpatrzycie moją chęć współpracy, obiecuję, że nie zawiodę". Oczywiście wszystko trzeba napisać w języku angielskim. Najczęściej odpisują w ciągu 24h, ale zdarza się, że odpowiedzą po 3 dniach, tak jak to było w moim przypadku.
Jeśli się zgodzi, co dalej?
Jeżeli odpowiedź będzie pozytywna, Waszym pierwszym zadaniem będzie zrobienie postu z kolażem z ubraniami z choies i linkami do tych rzeczy (na dole znajdziecie wzór takiego kolarzu). Będziecie musieli zebrać 100+ kliknięć w tydzień. Po tym czasie kontaktujecie się z Panią Michelle i ona podaje Wam liczbę przekierowań z Waszego bloga. jeżeli Wam się uda, przedstawia Wam program współpracy. Będzie on polegał na tym aby w dwa tygodnie uzbierać 200 kliknięć, za które dostaniecie 3000 pkt. Oczywiście jeżeli zdobędziecie więcej przekierowań, otrzymacie więcej punktów.





O co chodzi z tymi punktami?
Punkty to inaczej dolary, np. 3000pkt=30$, 8000pkt=80$ itd. Wykorzystujecie je przy zamawianiu ubrań. Dzięki nim macie to wszystko za darmo. Nie ma żadnego limitu, możecie je wykorzystać kiedy tylko chcecie, nie znikają Wam. Tak jak już wcześniej wspominałam są one dodawane na nasze konto co dwa tygodnie, zależnie od tego ile kliknięć zbierzecie. Im więcej kliknięć, tym więcej punktów, co daje, więcej dolarów.
Co z wysyłką?
Jeśli chodzi o dostawę to jest ona darmowa w przypadku ubrań. Jeśli chodzi o akcesoria typu torebki, okulary przeciwsłoneczne, wisiorki itd. musicie niestety za tą wysyłkę zapłacić. Oczywiście możecie to zrobić punktami. Nie jest to wielka suma. Zazwyczaj o 3/5 dolarów więcej. Istnieją również dwie dostawy do wyboru. Ekspresowa i normalna. Za tę szybszą trzeba zapłacić 15$, ta standardowa wysyłka jest za darmo. Jeżeli wybierzecie tę płatną powinna przyjść Wam w ciągu 4-7 dni. Natomiast ta druga przychodzi zazwyczaj od 8 do 10 dni.









spodenki-choies(click)
Jak oceniam tę współpracę?
Jestem z niej bardzo zadowolona. Paczki przychodzą dość szybko, ubrania są w bardzo dobrej jakości, a załoga z choies jest bardzo życzliwa i za każdym razem, gdy potrzebowałam pomocy w sprawie z naszą współpracą, pomagali mi. Nie mam im nic do zarzucenia. Jeśli macie możliwość i szansę współpracowania z nimi, to serdecznie Wam polecam. 

KOLARZ
           KLIK                                              KLIK                                       KLIK

Aby zobaczyć więcej ubrań i dodatków z nowej kolekcji back to school kliknij TUTAJ

A wy współpracujecie z choies? A może z jakąś inną firmą? 





You Might Also Like

17 komentarze

  1. Fajnie, ze współpraca Ci się układa pozytywnie. Ja mam z shein i romwe i to mi zdecydowanie wystarcza
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze z nikim nie współpracuję. Mam za mało obserwujących.
    Mam pytanie... Wykonujesz design na zamówienie?

    Obserwuje i zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie współpracuję z żadną firmą, bo nie jestem do tego przekonana, ale może kiedyś.. ;)

    designchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja współpracuje z LucLuc, jak na razie się nie śpiesze, bo nie mam za bardzo czasu myśleć o tych współpracach :) Myślałam o choies, ale nie teraz ;)

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze uważałam, ze to najlepsza strona internetowa z ubraniami, a dodatkowo proponują współpracę. Całkiem fajny post i mega spodenki na zdjęciach :) Pozdrawiam
    http://talkactive-teenager.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. very cool look! Reminds me of happy summer)

    kireikana. blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. poklikałam bo wiem jakie to wazne dla nas ;) bardzo jasno i klarownie opisałaś :)

    Pomogłabyś mi? Jeśli tylko masz czas i ochotę, poklikaj w poscie w linki : http://twoimioczami.blogspot.com/2015/08/pierwsza-wspolpraca-my-wishlist-with.html Z góry dziękuje:) a jeśli uważasz za spam - okej! Mimo wszystko zostawiam komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie to opisałaś, powodzenia we współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie współpracuję z żadną firmą i szczerze mówiąc nigdy o tym nie myślałam ;)
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  10. Cool look! Have a nice day :)

    I follow you!
    If you comment my post, I will comment your five posts!
    http://www.sandrakopko.com/2015/08/millybridal-part-two.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie to wszystko wyjaśniłaś :) zapraszam do mnie- dopiero zaczynam
    mickeyewelina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę przydatny post! Sama współpracuję z choies i nawet nie wiedziałam, że zmienili trochę program :D
    Świetne zdjęcia ;))
    Uczciwie poklikałam :) Mogłabym liczyć na jeden klik u siebie?

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful pictures dear. I like your ripped jeans shorts. :)

    www.chicuturnonglitz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę przydatny post ;) poklikałam tak poza tym :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzymy o współpracy z sheinside ,choies i tego typu sklepami ale to jeszcze odległy cel, jak narazie nie do spełnienia :(
    Pomimo tego że dopiero zaczynamy serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego bloga i do obserwacji :)
    Nasz Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wpis, fajnie, że opisałaś tak dokładnie na czym polega współpraca z Choies :) Ja na razie miałam okazję współpracować z Dresslink, CNDirect i Dressgal :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania. Dziękuję! ♥