music tag

10:09

 

 
  Hei! Dość dawno mnie tu nie było, ale jak dobrze wiecie, szkoła... Na początku miałam lekki problem z zorganizowaniem się, na nic nie starczało mi czasu. Dopiero teraz, gdy kończy sie wrzesień dałam radę ze wszystkim się ogarnąć i wrócić do blogowania.
Dzisiejszy post to TAG muzyczny. Nie wiem czy kiedyś już wspominałam ale muzyka gra w moim życiu dość dużą rolę. Nie ma dnia, w którym nie słuchałabym muzyki, lub nie nuciłabym coś pod nosem. Mam nadzieję, ze Tag przypadnie Wam do gustu! Zapraszam do czytania.



Zasady:
1. Odpowiedz na pytanie, podając tytuł piosenki lub fragment jej tekstu. Możesz też napisać, dlaczego wybrałeś/aś tę piosenkę.
2. Jeśli chcesz, tytuły mogą sie powtarzać.
3. Możesz dorzucić linki, ale podaj również tytuły/
4. Otaguj 11 osób/
5. Bez tagów zwrotnych.

1. Obecnie słuchasz?
Flume & Chet Faker - Drop The Game 
2. Piosenka, której słowa najbardziej Cie opisują?
Nie mam pojęcia. Pierwsza piosenka, która przyszła mi do głowy to Demi Lovato - Skyscraper
3. Twoja ulubiona piosenka?
Michael Jackson - Speechless
4. Piosenka, która zawsze poprawia Ci humor?
Jackson 5 - I Want You Back 
5. Prześladowca, który cały dzień chodzi po głowie?
HAIM - Falling

6. Która piosenka sprawia, ze jest Ci smutno?
Coldplay - We Never Change 
7. Gdy czujesz wściekłość w tle gra?
Michael Jackson - Leave Me Alone
8. W podróży zawsze towarzyszy Ci?
Drake - Legend 
9. Która piosenka najbardziej Cie motywuje?
Michael Jackson - Keep the Faith
10. Tytuł piosenki, która wiąże się z pewnym wydarzeniem w Twoim życiu?
Skillet - Would It Matter
11. Piosenka Twojego dzieciństwa?
Little Mermaid - Part Of Your World
12. Zamiast marsza na Twoim pogrzebie zagrają?
Michael Jackson - Gone To Soon

13. Piosenka, która pomaga Ci się zrelaksować?
Tom Odell - Another Love 
14. Przy jakiej piosence płaczesz ze śmiechu?
Orki z Majorki
15. Którą piosenkę zadedykujesz osobie, którą kochasz?
Jackson 5 - I'll Be There
16. Piosenka, którą zadedykowałabyś swoim wrogom?
Ben Woodward -  Really Don't Care
17. Piosenka, którą zawsze śpiewasz ze wszystkich sił?
James Brown - I Feel Good
Jeżeli również macie ochotę zrobić ten TAG, to zapraszam! Nie zapomnijcie podrzucić mi link :D
(źródło: KLIK)
Sukienka - choies (klikniesz?)

You Might Also Like

18 komentarze

  1. świetne zdjęcia, bardzo słoneczne, czyli takie, które przydają się jesienią :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, jaki cudowny klimat zdjęć :-)! jestem pod wrażeniem :-)) Buziaki Kochana

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny ag, jednak zdjęcia przykuwają większą uwagę
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś fanką Michaela Jacksona? świetne zdjęcia i tag! pozdrawiam i zapraszam w moje skromne progi :)
    http://paciajeczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W moim przypadku wszystko to, by było po prostu disco polo :)
    Świetny tag. Zdjęcia są przecudowne!

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękne zdjecia! Elegancki outfit <3
    Dziekuje za komentarz u mnie!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyszłaś na zdjęciach i świetna kurtka! :)

    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię Michaela Jacksona :)


    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny klimat zdjęć, aż zatęskniłam za wakacjami i tym ciepłem :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia! Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    http://brunettecrazylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie zrobione zdjęcia
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia! ♥ Widac, że z Ciebie fanka Michaela Jacksona :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia jesteś bardzo ładna :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny tag i odpowiedzi :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post i świetne zdjęcia ;) A sukienka-boska! *.*
    http://xevelynxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania. Dziękuję! ♥