new chapter

09:29

     Hej! Jak Wam minęły Mikołajki?
Po kilku dniowym namyśle doszłam do wniosku, że nie chce dalej tak prowadzić bloga. Chciałam jakiejś zmiany, czegoś nowego. Ostatnio rozmawiałam z Oliwią moją przyjaciółką o tym że kiedyś bardzo chciałysmy prowadzić bloga z kimś. Zaczęłam rozmyślać i doszłam do wniosku że to świetny pomysł i zaproponowałam jej aby przeniosła się do mnie. Zgodziła się jak pewnie już się domysliliście. Tak więc, od teraz będziemy prowadzić bloga razem. Wspólnie będziemy pisać posty, odpowiadać na Wasze wiadomości jak i również wymyślać tematy na notki. Mam nadzieje, że zaakceptujecie moją decyzję i bardzo polubicie Oliwie. Abyście bardziej ją poznali poprosiłam ją, aby napisała parę słów o sobie:

Cześć jestem Oliwia, mam 14 lat a w lutym skończę 15. Z Wiktorią przyjaźnię się już wiele lat i jest dla mnie jak siostra. Przez prawie 2 lata prowadziłam swojego bloga aż tu nadszedł dzień w którym Wiki zapytała się mnie czy nie chciałabym się przenieść do niej. Po namyśle zgodziłam się no i jestem. Mam nadzieje że spodoba Wam się to że od dziś blogujemy razem i nasze pomysły.
     Po części informacyjnej czas na tą organizacyjną. Mamy wiele wizji na nasze posty. Jedną z nich jest to, aby co 2-3 dni dodawać posty typowo świąteczne aż do 24 grudnia, do Bożego Narodzenia. Będzie to w pewnym sensie odliczanie do wcześniej wspomnianego dnia, coś typu kalendarza adwentowego. Nie chcemy Wam za dużo zdradzać, mamy nadzieję że Was pozytywnie zaskoczyłyśmy i razem będziemy odliczać do tego najwspanialszego dnia w roku.
     Na dziś to tyle. Zapraszamy do oglądania naszych nowych zdjęć. Za parę dni zaczynamy nasza serię, a więc do zobaczenia!

Wiktoria














Oliwia























niebieska spódniczka - choies (klik)

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Bardzo fajne spódniczki. :) Świetne stylizacje!
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, wyglądacie rewelacyjnie. Cudne spódniczki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ! Fajnie ze będziecie prowadziły razem bloga ;)

    Zaprasza do siebie

    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, jesteście bardzo ładne! W sumie to troche przypominacie mi mnie i moją przyjaciółkę. Wiktoria mnie, jako mniejsza blondynkę, a moja przyjaciółka Oliwię, wyższą brunetkę. haha ja jestem bardzo zadowolona z tej zmiany. :D
    nothinghappenswith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prowadzenie bloga razem to świetny pomysł. Wiki masz śliczną spódniczkę!
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Obydwie świetnie wyglądacie! To zdjęcie z fleszem ma coś w sobie, jest takie żywe, sama nie wiem, haha :D

    amethyst-tea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma nic lepszego, jak dzielić pasje ze swoją przyjaciółką. To bardzo zbliża :)
    Pozdrawiam

    http://kobietanaemigracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny post ;)

    brunettevibes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, fajnie że będziecie teraz prowadzić tego bloga razem :)
    Obserwacja za obserację?
    Zacznij
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia! Czekam z niecierpliwością na wasze posty :)
    http://jestemolkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. oba zestawy świetne jednak pierwszy bardziej mi się spodobał :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie masz piękne włosy. Mam pasemka blondu a przez ciebie maluje sobie całe wsłosy na blond haha Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Te spódniczki są świetne
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne buty i koszulka

    Rzadko można spotkać blogerów, którzy prowadzą blog o wszystkim na platformie tumblr.com. Na tej platformie można spotkać z kolei dużo blogów z inspiracjami. Ja postanowiłam udowodnić wszytskim, że ta platforma jest warta uwagi i można pisać bloga lifestyle. Zapraszam do mnie: http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne fotki ale za duzo ich oczopląsów dostałam

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślałam, że jesteście starsze... Podobają mi się Wasze fotki i macie styl ;)
    http://mojewlasne5minut.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądacie :)
    Mam nadzieję , ze wam się to uda i będziecie prowadziły bloga razem szczerze jest to bardzo świetny pomysł :*
    Trzymam za was kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kobaltowa spódnica jest piękna <3
    Pozdrawiam
    http://withev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mmm cudowne zdjęcia <3 Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Byłoby miło gdybyś zaobserwowała:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi sie kolor tej chabrowej spódniczki :) ciekawe posty i bardzo fajnie, ze piszecie razem :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post !!!!!!Zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie ...
    LINK http://alicestyle76.blogspot.com/2016/02/22-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania. Dziękuję! ♥