przyznaj się do błędu

11:02




 Jestem pewna, że przynajmniej 100 razy w swoim życiu zrobiliście, powiedzieliście coś, czego później bardzo żałowaliście. Niestety przez dumę i honor nie byliście w stanie przeprosić lub przyznać się do błędu, prawda?    Jestem jedną z tych osób, które nawet w momencie, gdy wiedzą, że nie mają racji, to będą jej bronić za wszelką cenę. Wydaje mi się,  że to dlatego, bo nie chcę okazać swojej słabości i tego że popełniam błędy. Ale co złego jest w popełnieniu błędów? Najważniejsze jest chyba to, że jesteście świadomi, że robicie źle i potraficie schować swoją dumę do kieszeni i przyznać się do tego lub po prostu przeprosić. Wiem, łatwo napisać, już trudniej wykonać. Tylko, zastanów się... co ci da bronienie swojego zdania, nawet wtedy, gdy nie masz racji? Mogę powiedzieć co ci da. Da ci niepotrzebny konflikt, kłótnię.  Czy jest ci to wszytko potrzebne tylko, dlatego, bo chcesz udawać, że się nigdy nie mylisz i nie jesteś niczego winien? Jeśli tak, to możesz śmiało zachować honor. Ale czy to wszystko jest warte jakiś napięć między tobą, a twoimi bliskimi czy nawet zerwaniem kontaktu? Niedawno sama się przekonałam, że nie jest warte. Mimo, że od samego początku wiedziałam, że zrobiłam źle, nie potrafiłam tak po prostu przeprosić. Musiało minąć sporo czasu, zanim zrozumiałam, że ciągłe bronienie swojego zdania jest po prostu głupie i bezsensowne, gdyż nie chcę stracić tak ważnej dla mnie osoby z takiego powodu. Na szczęście w moim przypadku wszystko dobrze się skończyło, oboje zapomnieliśmy o tamtej sytuacji i jest jak dawniej.
   Więc jeśli macie coś na sumieniu lub jesteście świadomi, że gdzieś popełniliście błąd, powiedzcie to. Nikt was na pewno nie wyśmieje, dlatego że potraficie przyznać się do winy, błędu, bo to nie jest żadna oznaka słabości. To oznaka odwagi.

"Prawdziwym błędem jest błąd popełnić i nie naprawić go."









Koszulka - choies

You Might Also Like

34 komentarze

  1. Masz wyjątkowo ładną twarz,post bardzo mądry i zachęcający do refleksji :)

    zapraszam też do siebie :) http://yume-hime-reviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością przyznanie się do błędu to czyn honorowy, choć w bardzo rzadkich przypadkach warto trzymać język za zębami.
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem osobą zupełni taka samą jak Ty, wiecznie bronie swojego zdania, nawet gdy wiem, że nie mam kompletnej racji. Przytoczę tu sytuacje z mojego życia. Miałam, a raczej na szczęście mam przyjaciółkę, którą znam od 10. lat. Jakieś cztery lata temu się pogodziłyśmy, a czemu byłyśmy pokłócone? Bo broniłam swego zdania, które i tak było niedorzeczne. A potem przeprosiłam. Jej zdziwienie było ogromne, bo to nie w moim stylu, ale tak jak powiedziałaś, lepiej schować dumę do kieszeni, niż potem żałować.

    Zapraszam -> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś przepiękna!Zazdroszczę Ci włosów ^^

    http://makeup-panda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się staram przyznawać do błędów. kazdy człowiek je popełnia, więc czego tu się wstydzić?
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjęcia zapraszam do siebie http://paulaparszewska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow dawno nie widziałam takich świetnych zdjęć! Wielkie brawa dla autora :)
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz cudowne włosy! Ja nadal nie potrafię przyznać się do błędu, a co śmieszne, strasznie denrwuje mnie to u innych. http://daisy-dyana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia :)
    Super opis, po prostu rewelacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi tak samo jak Tobie przyznanie się do błędu nie przychodzi łatwo. Jednak kiedy wiem, że powinnam przeprosić to przeproszę. Cytat jest świetny i mega mi się podoba :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz piękne włosy!
    A co do postu to chyba zacznę częściej przyznawać sie do błędów,nie tylko jest to oznaką odwagi,ale również dorosłości. Pozdrawiam ;)
    juliaciesielskablog.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie omówiłaś to co inni nie potrafią powiedzieć.
    Bardzo podoba mi się styl jakim piszesz :)
    Bardzo ładne zdjęcia!
    Zapraszam do siebie : dearvictoriablog@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  13. jejku ale jesteś śliczną dziewczyną, zazdroszczę bardzo.
    Co do samej notki, piszesz bardzo fajnym stylem i po prostu przyjemnie się to czyta. Blog ma ładny przejrzysty design, także wszystko na plus. A ludzie będą popełniać błędy nadal i gubić się w nich, ale mam nadzieję, że każdy z nich przyniesie dobre rezultaty w przyszłości.

    odrobinaciepla.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje włosy. ..brak mi słów .jesteś przepiekna nie mogłam skupić się na czytaniu bo ciągle patrze w Twoje zdjęcia :)
    socallmemombaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się w stu procentach :)
    Na zdjęciach wyglądasz prześlicznie! Pozazdrościć włosów :)
    Obserwuję! ;)

    http://photographercarl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też niestety należę do takich osób. Zgadzam się z Tobą w zupełności.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne zdjęcia xd fajna sylwetka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie napisane! Zgadzam się z Tobą w 100% Ja jestem osobą, która dopiero uczy się przyznawać do błędu.

    http://thejuliets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia. :) Podobają mi się Twoje włosy.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna koszula :) Masz bardzo fajnego bloga, OBSERWUJĘ
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę,że jesteśmy bardzo podobne, też ciężko mi się przyznać do błędu
    Ps. jesteś strasznie fotogeniczna, szok !
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo przyjemnie się czytało tego posta. Uwielbiam twój styl pisania. A co do notatki to też jestem zdania, że powinniśmy przyznawać się do błędu. Bardzo fajnie napisałaś co inni potrafią powiedzieć. OBSERWUJE
    Buziaki x
    Karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mądrze napisałaś, to jest chyba już taka natura człowieka,że za wszelką cenę nie chce przyznać się do błędu :/
    Masz piękne włosy haha cała jestes śliczna :)
    Buziaki :*
    Obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dobrze napisałaś,ale niestety taka już chyba ludzka natura nie przyznawać się do błędu za wszelką cenę :/
    Piękne masz włosy *.*
    Haha cała jesteś śliczna :)
    Buziaki :*
    Obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz śliczne włosy! Ja też często nie umiem przyznać się do błędu, ale staram się z tym walczyć x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. podziwiam Cię za to że w tak młodziutkim wieku założyłaś bloga... to świadczy o twoim temperamencie silnej dziewczyny :) super... a tak po za tym jak napisałaś 100 razy coś się źle powiedzieliśmy itd... trafiłaś w sedno ;) pewnie każdy z nas tak kiedyś zrobił, pomyślał itd...

    Dziękuję za komentarz :)-> www.majuszkowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna notka! Uwielbiam takie tematy i chętnie przeczytałam cały wpis. :)
    https://swiatmalutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz rację - powinniśmy potrafić przyznać się do naszych błędów, ale nie zawsze to wychodzi ;)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Patrząc na ciebie mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że zazdroszczę ci urody. Jesteś piękna!
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja niestety jestem taką osobą, że jak nawet to ta druga strona popełniła błąd i ona powinna przeprosić to moje sumienie na odwrót i ja wyciągam pierwsza rękę mimo, że wina leży po drugiej stronie..
    Gorzej mi przyznawać rację komuś, zawsze uparcie dążę do tego, żeby moje zdanie było prawdą :D
    Cudowne zdjęcia!!!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Post dobrze napisany i mądry ;)
    Zdjęcia są super oraz bardzo ładnie wyglądasz na każdym z nich ;3
    Pozdrawiam lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super post. Pozdrawiam.
    http://motywuje.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne zdjęcia ;) pięknie wyglądasz ;)
    http://anthonytom.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania. Dziękuję! ♥