100 wyzwań na wakacje

14:03


   Hejka! Jak wam mijają wakacje? Jeśli chodzi o 
mnie, to póki co jeszcze ich nie czuję. Nie mam pojęcia, dlaczego tak jest ale co roku mam podobnie. Zwykle, dopiero pod koniec wakacji zaczynam je czuć. 
   Z tego właśnie powodu, wraz z moimi przyjaciółkami postanowiłyśmy urozmaicić sobie jakoś czas i stworzyłyśmy własną listę "100 wyzwań na wakacje". Zapisałyśmy tam dokładnie sto zadań,  które musimy wypełnić w tegoroczne lato. Z początku miało być ich aż 1000 ale z ledwością napisałyśmy 100, więc za tą większą sumę się nawet nie brałyśmy.     
   Jakiego typu wyzwania miałyby pojawić się na takiej liście? Musicie się dokładnie zastanowić czego nigdy nie zrobiliście, aby podczas robienia tych zadań czuć ekscytacje i adrenalinę. Wykonując wyzwania, dobrze jest uwiecznić je na zdjęciach lub nagraniach, na koniec wakacji można by było zrobić z tego materiału filmik podsumowujący wakacje. Ale... jak wymyślić aż 100 zadań? Nie jest to zbyt łatwe ale do zrobienia, zwłaszcza w gronie przyjaciół, macie wtedy więcej pomysłów. Wyzwania mogą być przeróżne, zaczynając od zrobieniu biwaku, a kończąc na wejście na wieżowiec. Można również postanowić poznać 100 imion obcych ludzi w jeden dzień. Pomysłów jest naprawdę dużo, wystarczy po prostu odrobina wyobraźni, dużo wolnego czasu i towarzystwo przyjaciół,  z którymi będziecie je wykonywać. Dzięki nim nie zmarnujecie żadnej chwili, spędzicie czas ze swoją paczką i będziecie mieli mnóstwo wspomnień, a nawet i przygód. Więc teraz wszyscy łapiemy za kartkę, długopis i dzwonimy po kogo trzeba! Trzeba korzystać z dzieciństwa tyle ile się da! W końcu młodym jest się tylko raz i nie wolno zmarnować go na siedzeniu w domu i graniu na komputerze. Wykorzystajmy wakacje w stu procentach!









   Na sam koniec  chciałabym was zaprosić na bloga mojej przyjaciółki Oli [KLIK]. .Zachęcam do obserwowania i komentowania jej bloga, dopiero zaczyna ale mogę wam zagwarantować, że się nie zawiedziecie! 

You Might Also Like

31 komentarze

  1. Prześliczne zdjęcia 💗💞💗
    Super pomysł na post 💗 i wgl dziękuję 💗💞

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł z poznaniem imion 100 osób - bomba! Wykorzystam jutro na festynie na który wybieram się z przyjaciółmi! :)
    Ja właśnie uwieczniam wszystko krótkimi filmikami i mam zamiar zmontować krótki filmik!
    Piękne zdjęcia.

    b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Świetny blog i bardzo pomysłowy post! Zdjęcia i stylizacja są cudowne, a miejsce gdzie robiłaś zdjęcia wydaje się prześliczne :) Obserwuje :)
    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania i komentowania :)
    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! <3
    www.weronikajankowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł z tymi wyzwaniami ;)) Nie wpadłabym nigdy na to :D Ja mam na szczęście tak, że ja czuję wakacje od razu jak tylko wyjdę ostatni dzień ze szkoły :D
    Piękne zdjęcia ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Za rok wraz z początkiem wakacji zrobię taką listę. Super pomysł, i nie ma nudy!

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. życze Wam zebyscie spelnily wszystkie 100 wyzwan!:) ps.sliczne wlosy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku super post! Piękne zdjecia, twoj blog bardzo mnie zaciekawił <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, siedzenie w domu przed komputerem całymi dniami nie jest dobre, szczególnie w wakacje, kiedy mamy możiwośc podróżowania, rozwijania swoich pasji. Możemy zrobić wszystko!

    PS Przecudowne zdjęcia, jesteś śliczna a Twoje włosy to goal <3

    Ściskam ciepło, Sunshine

    OdpowiedzUsuń
  10. Wymyślenia takich zadań pozwoli wykorzystać wakacje jeszcze bardziej
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju jakie śliczne zdjęcia :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK


    MOGĘ PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJĘ :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie śliczne długie włosy <3 zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakiś czas temu sama publikowałam u siebie na blogu listę 100 rzeczy do zrobienia w lato. Myślę, że to świetny pomysł, a odhaczanie kolejnych czynności z listy zaraz po ich wykonaniu daje niezłą satysfakcję! Ostatnie zdjęcie jest urocze xx
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ Ty jesteś śliczna!
    Bardzo ciekawy pomysł na posta, wspomnienia zostaną ba długo. A zabawa niezapomnianą. Piękne zdjęcia.
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  15. super wpis! masz racje wakacje trzeba wykorzystać na 100 procent! :*



    nikolaa123.blogspot.com
    licze na komentarz u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko, jesteś bardzo śliczna a pomysł jest genialny!
    Btw ładny blog.
    Zapraszam do mnie: http://pode3jsie.blogspot.com/2016/07/brak-miejsca-na-ziemi.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. dokładnie, trzeba korzystać z życia na maksa :D
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy pomysł. Piękne masz włosy ♥

    Zapraszam do siebie - KLIK --- Zawsze odwdzięczam się za komentarze ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. ja również nie czuję tych wakacji, ale to pewnie przez pogodę, bo średnio coś w deszcz można zrobić.
    świetny post, a zdjęcia cudowne! w jakim programie je przerabiasz? :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. 100 zadań to dość sporo :D Bardzo fajne zdjęcia, podoba mi się kolor twoich włosów :)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł! Kreatywne wakacje, ale nie wiem czy bym była w stanie 100 czynności zrobić w dwa miesiące ;)
    http://stayy-positivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. jesteś przepiękna, cudne włosy! *.*
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł na spędzenie wakacji , zgadzam się z tobą , że trzeba je wykorzystać w 100 % .
    Zapraszam do siebie
    http://michalinawolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł z tymi rzeczami do zrobienia :D Macie gwarantowaną super zabawe i brak nudy. śliczne zdjęcia <3 Masz cudne włosy!
    Pozdrawiam :*
    zazustreet.blogspot.com


    PS Zaraz wpadne na bloga przyjaciółki ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny pomysł na listę! Genialne zdjecia, cudowna kolorystyka. I te piękne włosy... :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo pomysłowe! A zdjęcia przepiękne, chętnie bym cię ugościła na sesji! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pomysł świetny! Obserwuję! Bardzo mi się tu spodobało :) / http://marcelinakornelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Czasem nudzę się w wakacje i nigdy nie wpadłam na taki pomysł. Muszę zgadać się z moją paczką i zaplanować 100 wyzwań. Świetny pomysł! Twoje zdjęcia również mi się bardzo podobają, świetnie wyszłaś :)
    http://pogusiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wakacje według mnie przestają nabierać aż takiego znaczenia wraz z wiekiem. Ja mając 17 lat też jakoś nie potrafię sięwczuć w te 2 mie. wolnego :)

    http://heytien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania. Dziękuję! ♥