citations

07:57




"Byłoby szczęściem móc uszy i in­ne zmysły tak za­mykać jak oczy.". - Georg Christoph Lichtenberg

"Niebo zsyła nam przy­jaźń po to, żebyśmy mog­li się wy­powie­dzieć i poz­być ta­jem­nic, które nas gnębią.." - Antoni Czechow

"Jeśli się wyróżniasz, jes­teś zniena­widzo­ny przez innych." - Masashi Kishimoto

"Ilek­roć przy­padek ot­worzy nam drzwi to przez­nacze­nie nam je zam­knie bo nasz los stwier­dzi iż nie tędy droga..." - anonim




"Ludzie, którzy nie pot­rze­bują in­nych ludzi, pot­rze­bują in­nych ludzi, by im oka­zywać, że są ludźmi, którzy nie pot­rze­bują in­nych ludzi." - Terry Pratchett

"Cza­sami coś w nas umiera i nie chce zmartwychwstać." - Kurt Cobain

"Nie dbam o to, co ludzie myślą, al­bo mówią o mnie, wiem kim jestem." - Jonathan Davis

"Mam w so­bie taką kon­fuzję, zamęt i chaos, że nie ro­zumiem, jak ludzka dusza może to znieść." - Emil Cioran



"Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich." - Andrzej Sapkowski
"W chwili kiedy zastanawiasz się czy kogoś kochasz, przestałeś go już kochać na zawsze..." - Carlos Ruiz Zafón
"Pozbierać jest się 10 razy trudniej niż rozsypać" - Suzanne Collins
"Istniejemy póki ktoś o nas pamieta" - Carlos Ruiz Zafón



"Nic tak nie irytuje ludzi, którzy chcą ci obrzydzić życie, jak to, że zachowujesz się, jak gdybyś tego nie zauważał." - Ken kesey
"Każdy człowiek jest jak księżyc. Ma swoją drugą stronę któremu nie pokazuje nikomu." - mark Twain
"Sarkazm to ostatnia deska ratunku, dla osób o upośledzonej wyobraźni." - Cassandra Clare
"Ludzie są gotowi wierzyć we wszytko, tylko nie w prawdę." - Carlos Ruiz Zafón


You Might Also Like

32 komentarze

  1. Bardzo ładnie wyglądasz ! Świetną masz kamizelkę !
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  2. Super cytaty i magiczne zdjęcia :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :) Masz bardzo ładne włosy.
    Zapraszam do siebie : http://michalinawolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie takie katany szukam, super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz prześliczne włosy! Super cytaty x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne masz te zdjęcia! Idealna prosta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cytaty skłoniły mnie do refleksji.
    "Byłoby szczęściem móc uszy i in­ne zmysły tak za­mykać jak oczy." Święta prawda, słowa mają ogromną moc..

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czytać takie cytaty, zawsze inspirują i przede wszystkim skłaniają do refleksji. Piękne zdjęcia, myślę, że nastrojem bardzo pasują do treści postu! :)
    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny kolor włosów, to Twój naturalny? ;)

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Inspirujące refleksje :)
    Masz piękne włosy ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie wyglądasz! :* Cudowna katanka, mega do Ciebie pasuje ♥

    [MÓJ BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś prześliczna! Ciekawe zdjęcia i cytaty, ale najbardziej skupiłam się na tobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta katana to sztos <3 Sam mam podobną, tylko trochę ją przerobiłem by odróżnić się od ulicznego tłumu :)
    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne cytaty. Uwielbiam takie posty. Świetna stylizacja :)
    http://mska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ,,Istniejemy póki ktoś o nas pamięta,, - REWELACYJNY! Bardzo fajna stylizacja :) Ostatnio też robiłyśmy sesję z dodatkiem takiej jeansowej kurtki jaką masz ty :* Wnet się pojawi u nas na blogu :) Świetne cytaciki, z zdjęcia jeszcze lepsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne cytaty, nawet wybrałam sobie kilka. Od teraz są jednymi z moich ulubionych! <3
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy blog. Fajna stylizacja :) Ciekawe cytaty.
    Zapraszam do siebie :) http://grafki-anuli.blogspot.com/ http://fotografia-anuli.blogspot.com/
    p/s zaobserowałam i dodałam do linków :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne cytaty ;)
    A zdjęcia mega *.* Jesteś bardzo śliczna ;)
    Pozdrawiam lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    Bardzo podoba mi się tak luzacko i nonszalancko noszona koszula <3

    a pięknych wlosow mega zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, masz przepiękne włosy!
    http://karolinaszczepanska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super cytaty, fajnie się czytało te kilka pierwszych, dość sobie pomyśle.
    Super look.

    http://hot-schot.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. Twój post, zbiór tych pięknych cytatów skłonił mnie do refleksji. Zdałam sobie z wielu rzeczy sprawę, dziękuje Ci, że otworzyłaś mi oczy.

    http://wessper.blogspot.com/2016/07/your-natural-side.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne cytaty :) Masz mega włosy *.*

    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam cytaty, działają na mnie bardzo motywująco!
    Piękne zdjęcia :)

    Pozdrawiam i zapraszam
    dandiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham twoje włosy <3 Matko, one sa takie... piękne <3

    http://malowane-roza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne cytaty, o wielu z nich słyszałam i lubię je nieraz wspominać ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia,, bardzo podobają mi się Twoje włosy :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    KLIK


    MOGĘ PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIEKUJĘ :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne cytaty, nawet niektóre z nich chyba sobie zanotuję gdzieś.

    Pozdrawiam,
    Kinga z thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. "Każdy człowiek jest jak Księżyc. Ma swoją drugą stronę, której nie pokazuje nikomu."- znam i uwielbiam ten cytat! :)

    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne cytaty, a Ty Kochana jeszcze piękniejsza. Świetnie dobrana stylizacja bardzo podoba mi się koszula.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeju blog jest świetny zdjęcia genialne oby tak dalej :) http://adusskax3.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania. Dziękuję! ♥